Introduce Yourselves Here

1<580581582583584585586587588589590591592593594>641

EllieMay1995

avatar

Joined: 2 Aug 12
From: United States
Posts: 5

Post #58013 August 2012, 05:36
Hey...what's up?! I'm new here cuz i didnt have anything else to do... Not much happens where i live... So yeah

This post was written on a mobile device.

skidnirvanatod

avatar

Joined: 3 Aug 12
From: Bhutan
Posts: 12

Post #58024 August 2012, 06:18

Quote of user: twinklezz

Hey guys.. well
actually this is my second name here in zedge.. ahm yea yea.. kinda old
here but i dont really go to forums... actually i cant keep in touch in
forums.. hiihii.. but i think i'll try..

yea yea.. for short im new.. lol.... want to make friends!!! any1
interested??

thanks.. love yah lots..


yeah i m very much interested to be your friend. actually i m also new to this zedge thing and it sounds quite interesting..

This post was written on a mobile device.

Sahilbadar1990

avatar

Joined: 2 Aug 12
From: India
Posts: 1

Post #58034 August 2012, 06:55
Hi, i m sahil

This post was written on a mobile device.

StupidMoron

avatar

Joined: 1 Aug 12
From: India
Posts: 1

Post #58044 August 2012, 09:08
Hi ,m new here and don't knw da procedure 2 live chat..ne1 ..!plz

This post was written on a mobile device.

skidnirvanatod

avatar

Joined: 3 Aug 12
From: Bhutan
Posts: 12

Post #58054 August 2012, 17:52
like everyone else, i too m here to make friends. i like meeting new people and m here to make hay while the Sun is shining, cuz who knows, 2maro may never come.....

This post was written on a mobile device.

skidnirvanatod

avatar

Joined: 3 Aug 12
From: Bhutan
Posts: 12

Post #58064 August 2012, 17:54

Quote of user: jrr89

i like friends.
hi everyone if you want to know about me check out my profile


so what r we waiting for? lets get started..

This post was written on a mobile device.

skidnirvanatod

avatar

Joined: 3 Aug 12
From: Bhutan
Posts: 12

Post #58074 August 2012, 18:05

Quote of user: twinklezz

Hey guys.. well
actually this is my second name here in zedge.. ahm yea yea.. kinda old
here but i dont really go to forums... actually i cant keep in touch in
forums.. hiihii.. but i think i'll try..

yea yea.. for short im new.. lol.... want to make friends!!! any1
interested??

thanks.. love yah lots..


yes i m very much interested and yeah! u r welcome

This post was written on a mobile device.

jaspani

avatar

Joined: 4 Aug 12
From: Ghana
Posts: 1

Post #58084 August 2012, 20:53

Quote of user: twinklezz

Hey guys.. well actually this is my second name here in zedge.. ahm yea yea.. kinda old here but i dont really go to forums... actually i cant keep in touch in forums.. hiihii.. but i think i'll try..

yea yea.. for short im new.. lol.... want to make friends!!! any1 interested??

thanks.. love yah lots..


wasup budies im jaspani n wana b ur frnd im i wlcm?

This post was written on a mobile device.

Quitter

avatar

Post #58095 August 2012, 12:07
hello. this is my 4th accounts i deleted the other... Hehe im not available so please dont send any friendship request ;)

This post was written on a mobile device.

_nikki_4_

avatar

Joined: 1 Jul 12
From: India
Posts: 13

Post #58107 August 2012, 12:24

Quote of user: hanymo17

hello. this is my 4th accounts i deleted the other... Hehe im not available so please dont send any friendship request ;)


GUD

This post was written on a mobile device.

1<580581582583584585586587588589590591592593594>641

 This topic has 6,403 posts, spanning 641 pages.